Заслужений журналіст України, кандидат політичних наук, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ігор Бойчук розповів студентам-першокурсникам про те, як створювалася радіостудія університету.
– Ігорю Васильовичу! Як у Вас виникла ідея заснувати студентську радіостудію?
– Така ідея з’явилася на другий день моєї роботи в університеті. А досвід успішної роботи директором першої на Прикарпатті FM-станції «Бойчук-студія» допоміг у цьому. Студенти повинні вчитися комунікувати. Для навчання журналістики, реклами і паблік рілейшнз потрібно було створювати саме таку навчальну лабораторію – демократичну, практичну і просту.
– Як впливає таке навчання на студентів? І що корисного дає для підготовки саме фахівців з реклами та піару?
– Студентам потрібно навчитись не боятися мікрофону і камери, виходити в ефір. Кожен з рекламістів готує новини. Таким чином вони можуть відшліфувати свою майстерність, готувати різні ролики, повідомлення.
Окрім того, на радіо повідомляється про надзвичайні ситуації, термінові події та заходи. Починаючи з 4 грудня 2016 року наші передачі виходять на великій перерві з 11:20 до 12:00. Усі мають змогу послухати новини, привітати іменинників. Співпрацювати з нами можуть всі охочі студенти, не тільки ті, хто вивчає рекламу, журналістику, а й студенти з інших факультетів та коледжу. Тобто усі, хто має власні думки й цікаві ідеї, хоче навчитися чогось, має творчі задатки й здібності.
– Чи є у радіостудії спонсори?
– Головний спонсор – Університет Короля Данила, і частково Ігор Васильович Бойчук то гвинтик, то дротик купить, – сміється. – А щоб до нас потягнулися інші, потрібно виходити за межі закладу. Збільшувати свою аудиторію.
– Яким чином її можна збільшити?
– В першу чергу запустити радіо в Інтернет, а також вийти в ефір хоча б у радіусі кілометра.
– Які плани на майбутнє?
– Не зупинятися на досягнутому. В планах запустити інтернет-версію радіо. Крім того, є домовленості про співпрацю з ефірним радіо «Дзвони» (105, 8 FM). Паралельно будемо виходити, як раніше, у вигляді проводового мовлення, і водночас в ефірі згаданої станції. Далі, можливо, візьмемося за розвиток телебачення, та для цього потрібні великі кошти.
– Багато хто каже, що радіо втрачає загалом свою актуальність. Ви погоджуєтесь чи ні?
– Ніхто не відміняв радіо. В кожного завжди буде свій слухач. Радіо є повсюди і воно постійно залишатиметься. Наприклад, на дачах, в автомобілях, в час, коли людина просто буде слухати мимохіть.
Розмовляли студенти 1 курсу спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю» Ірина Бардигула, Михайло Романіщак, Настя Гавриляк, Олеся Довганюк, Марія Боднар