З метою виховання молоді Івано-Франківська через створення соціальної реклами, яка закріплює загальнолюдські цінності: моральність, милосердя, дружелюбність, патріотизм, толерантність, почуття краси і гармонії кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Університету Короля Данила оголошує конкурс соціальної реклами «Я маю вибір!».
16507180_399415683743254_1269198553_n

У Конкурсі запрошують взяти участь учнів 9-11 класів усіх Івано-Франківських шкіл, підготувавши рекламний матеріал соціального характеру на одну чи кілька тем:
1. «Я обираю чисте довкілля» – тема збереження екології, захисту навколишнього середовища, чистоти міста.
2. «Мій вибір – здоровий спосіб життя» – тема, присвячена пропаганді здорового способу життя, боротьбі з курінням, алкоголізмом, наркоманією, правопорушеннями, пристрастю до азартних ігор.
3. «STOP насильству…» – тема, що піднімає проблему насильства у будь-яких проявах.
4. «Мій вибір – щаслива родина» – тема, яка сприяє орієнтації молоді на створення сім’ї, народження дітей, популяризацію сімейних та християнських цінностей у молодіжному середовищі, взаємозв’язок поколінь.
5. «Я обираю українське. Я обираю Україну!» –тема патріотизму, збереження національних традицій, історичної пам’яті, підтримка національного виробника.
6. «Культура, ввічливість та милосердя – мій вибір» –тема, присвячена пропаганді культурної та ввічливої поведінки удома, в громадських місцях, на дорозі, пропаганді милосердя та допомоги потребуючим.
7. «Я обираю якісну освіту в Україні» – тема, що порушує проблеми виїзду студентів на навчання за кордон і піднімає питання престижності освіти в Україні.

Конкурсні номінації:
А) Друкована та зовнішня реклама (виконана у довільній формі – фото, комп’ютерна графіка, малюнок тощо) – плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки, ескіз білборда, лайтбокса тощо, які супроводжуються гаслом або іншим ідейним текстом, записані у форматі JPEG/TIFF.
Б) Відеоролик – авторські відеоматеріали у форматах AVI, MPEG-4, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-3 (хронометраж – не більше 120 секунд). Кожен ролик подається окремим файлом.
В) Аудіо-ролик– звуковий текст, який може супроводжуватися або бути музичним твором у форматі MP3/WAV (хронометраж – не більше 120 секунд), кожен ролик подається окремим файлом.

Переможці кожної номінації отримують 100% знижки на навчання в Університеті Короля Данила (всього 3 знижки). Особи, які займуть 2 та 3-є місце відповідно отримують 50% та 25% знижку на навчання в Університеті Короля Данила (всього 3 знижки по 50% та 3 знижки по 25%). Окрім того, переможці та призери Конкурсу будуть нагороджуватися цінними подарунками від партнерів цього заходу.

Конкурсні роботи в оригінальному (малюнок, роздрукована продукція тощо) та/або в електронному варіанті приймаються з 3 лютого 2017 року до 20 квітня 2017 року включно за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця, 35, відділ маркетингу та зв’язків з громадськістю або надсилаються на електронну адресу Grygorska_NM@ukr.net з поміткою «На конкурс соціальної реклами». Роботи будуть розміщені на офіційному сайті університету.
Деталі: 095-93-43-781 (Ірина Михайлівна)
Положення про конкурс соціальної реклами “Я МАЮ ВИБІР!(PDF)